En underbar dag! ^^

Det här har varit en av dom bästa dagarna av mitt liv!
Vaknade vid halv 6, klarvaken, törstig, kissnödig. Somnade om och vaknade igen vid 20 över 9. Upp o hoppa.
Har inte varit så nervös någon gång tror jag. Det vred sig verkligen i magen på mig. Det här kunde bli den värsta eller bästa dagen i ens liv! Så fort vi fick träffa barnmorskan så var det bara att slänga sig upp på sängen. Allt fanns som skulle finnas och mängden fostervatten var som den skulle. Bebisen hade växt som den skulle också! 
Allt var perfekt! Snacka om att oroa sig i onödan. Men vad gör man om det hittills bara taskat?. Var såklart tvungen att fira senare på dagen med att köpa ett par bruna mysbyxor till lillen!
Dagen har sedan tillbringats med att åka runt till föräldrar och morföräldrar och visat filmsnutten vi spelade in och dom kort vi fick. Känns så himla overkligt! Svårt att riktigt förstå att det växer en liten människa inom mig.

Chaufför åt mina föräldrar ikväll. Dom är o svänger sina lurviga till Pumpbolaget på folkan! ^^ Ska ta en lång varm dusch ,sätta på mig myskläder och invänta klockan tills den slår 01.00. *gäsp*

 Work imorrn. Sen är jag bjuden på middag hos Patricia o Mikael. ^^ :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0