Änt´e underbart! ^^

image36

Sol! Nog för att vi inte skaffat nån persienn eller rullgardin till sovrummet och att solen lyser in rakt i ögonen på en, men hur underbart är det inte när solen skiner! Jag blir så glad! Känns som detta kommer bli en bra dag!
Börjar sissådär om 2 h. Ska ta och äta frulle och hoppa in i duschen. ^^ 

Skickade ner bilen till mormors granne igår som skulle kolla på den. Resultatet var inget att jubla åt direkt. Flera tusen i bil-delar. Det främre avgasar-röret läcker in avgaser. Måste byta en drivknut och ena damasken var borta. Bromskrivorna fram och höger bromsok. Känns hellre som att jag bara vill ställa av fanskapet. Men.. å andra sidan kanske det är lika bra att fixa upp den och byta in den mot nåt annat? I går var ingen rolig dag.
Igår när jag skulle huka mig ner på jobbet för att hämta nåt höll jag inte på att komma upp. Ryggfan. Foglossning? Kan det komma sådär pang bom? :s Det är ju så himla typiskt att det ska hända då man verkligen vill lägga manken till och börja röra på sig. Får väl glo på den där crosstrainern ett tag till kanske..
Går in i vecka 18 idag. Har börjat känna riktiga rörelser på kvällarna. :)

Nej, idag är det en ny dag och nya möjligheter! 
Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vad mysigt med rörelser! hihi

2008-02-13 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0