Jul är kul

Försökte uppdatera igår kväll men nejdå. Vill inte fungera riktigt..
Så nu gör vi ett försök.

Nu snöar det minsann vill jag lova. Snöflingorna är ju nästan lika stora som dasslock. ^^
Lite slirigt ute nu. Skulle skjutsa systeryster till Grängesberg o halkbanan. Lite otäckt tyckte jag. Men det gick bra.
Emil var tomte igår. Mammas älskling. Idag är han pepparkaka. Mormor undrade vad han skulle vara imorgon. Hehe.
Tycker bara det är så himla mysigt. Skulle ju försöka ta lite nya kort idag men batterierna till kameran var slut. Så jag får ladda dom till i morrn.
Häromkvällen kokade jag tomtegröt. Gott. Syster kom förbi o åt.
Och så idag har jag ritat mönster till pepparkakshus. Så någon dag ska jag baka tänkte jag.
Var meningen att Emils kusin Emilia skulle komma i helgen som var o vi hade då tänkt baka. Men syster hennes hade vattkoppor. Så då vågade jag inte ta hit henne.

Annars har väl inget så mycket hänt.
Håller på o laddar batteriet till skruvdragaren. Ska sätta upp en hylla i Emils rum så det blir klart.
Vill tapetsera om våra sovrum. Vårat är grönt och jättefult. Emils är lila. Skulle vilja tapetsera hans rum ljusblått o kanske en fondvägg och köpa wallies - fiskar. Akvarium-rum. Eller kanske ljusgröna tapeter med nån cool fondväg och sedan sätta upp wallies - vilja djur, och göra hans rum till en djungel. Ja, vad vet jag. Finns ju massa kul att göra. :)

Snart kommer A hem från träningen. Då ska jag passa på o pyssla lite. :)
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ikväll är Jimmys försvinnande med på Efterlyst. Glöm inte att titta!

2008-12-03 @ 14:29:14
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0