Gott Nytt År!

Hej på er!
Slänger in ett inlägg såhär innan det är dags att fara ut på äventyr.
Skämt o sido, jag o Emil ska åka ner o önska min mormor o morfar ett gott nytt år, och sen far vi vidare hem till mina föräldrar och där ska vi spendera vårat nyår. Det ska bli riktigt mysigt! :)
Andreas jobbar. :( Första nyåret utan honom. Men det ska nog gå bra. :) Börjar runt 4 o slutar 8 i morgon bitti. Kul!

Nytt år och allt. Oftast på nyårsafton brukar jag har en himla ångest sådär innan klockan ska till o slå 12. Ångest över att jag inte åstakommit något under året som gått. Den ångesten hoppas jag ska ha lagt sig ikväll eftersom år 2008 har varit det bästa! Emil <3
Önskar alla ett riktigt gott nytt år!



~ Ny dag, nya möjligheter! ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0