Uppe med tuppen

Ja det kan man lungt säga. Kvart över 6 slog jag upp ögonen. Syrrans alarm på telefonen ringde och sen var jag klarvaken. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den. ^^
Väntar också på att älsklingen ska komma hem. Dock kommer han slänga sig i sängen o sova eftersom hans natt inte erbjöd många timmars sömn, men bara att veta att han är hemma hos mig o pyret gör oss glada! ^^
En kvinna ringde nyss från Smedjebacken och undrade om hon o hennes man fick komma o kolla på våran lägenhet nu på morgonen vid 10. Jag sköt upp det till klockan 15. Och det bästa av allt är ju nu att jag inte ens behöver städa eller nåt. SKÖNT!

Njae, nu ska jag kika till tvätten. Och dessutom tror jag att jag kryper ner och sussar med älsklingen när han kommer hem.. och det är snart! :)

Trevlig dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0