Trök..

Sitter här och grubblar lite smått. Gick in på kronans hemsida och såg till min förtvivlan att vangen vi vill ha inte levereras förrän i september. :s Kikat runt på nätet och har svarat på 2 annonser, så nu får jag väl hålla tummarna!
Andreas är ute med sina kompisar ikväll. Själv har jag haft fullt upp med att baka. ^^ Tänkte frysa ner så man har nåt att bjuda på när nån kommer o hälsar på.
Har varit o köpt flyttkartonger också. Ska börja rensa och kasta sådant som vi inte anväder.. eller ge bort.. eller nåt. Var ett äldre par o kollade på våran lägenhet i morse. Får en besökare på måndag också som är intresserad. Vi får hålla tummarna att NÅN vill ha den så vi kan flytta tills 1 Juni.
Förövrigt har min farmor fått nåt knäpp. Ett bra knäpp, vilket jag är glad för! Nu är hon jättesöt o klappar på magen och är så glad så. :) Skönt!

Nae, nu ska jag väl surfa vidare. ^^ Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0