Monster

Jag är så himla seg. I natt fick jag inte sova alls kändes det som... kunde inte somna inne i sovrummet så jag bäddade åt mig på soffan.. somnade, väcktes av Andreas när han stängt av spelet på datorn och var helt genomblöt. Då var klockan ca. halv 5. Sen, varje gång jag precis somnat, så vaknade jag av att nåt knakade till.. vart klarvaken, somnade tillslut om, och så höll det på sådär, dessutom buffade bebisen så fort jag ändrade sida. Så i förmiddags när jag vaknade så var det lika bra att förvarna Andreas om att det inte var någon idé alls att prata med mig! Stackarn! Han får stå ut med mycket.
Åkte ner till mina tremänningar och mammas kusin på eftermiddagen. Har fått en söt liten röd overall som förhoppningsvis kommer passa bra i höst/vinter. Fick dessutom 2 nappflaskor som jag ska koka och köpa nya gumminappar till. Är så himla tacksam för allt jag fått av alla!
Senare mot kvällningen drog Andreas på hockey och jag brummade iväg till Patricia o Mikael som bjöd på kaffe. Jag måste nog lugna mig lite med mitt kaffedrickande. Står att man får dricka max 3 koppar per dag och det håller jag såklart. Kanske blir 2-3 koppar. Det konstiga är ju att jag inte alls brukade dricka kaffe, alls, överhuvudtaget! Men gott är det! Kaffe och ostmacka med gurka på. Mums!
Jag, Patricia och Mikael åkte sedan till Sara, Tomas och lilla Miranda som kommit hem från BB. Jag har aldrig sett en mindre människa! Så himla liten och söt! Jag längtar tills jag får min egna lilla skrutt!
Bebisen är vild och galen. Har sparkat mycket nu senaste dagarna. Börjar bli trångt nu. Enligt fakta ska pyret redan vara kring 30 cm. ^^ Jobbar i morgon, 3 dagar nästa vecka och sen är det hej och adjö (i princip)! Semester!! Jag längtar!!

Nu ska jag o mitt lilla pyre gå och bädda rent i sängen, göra en riktig rengöring i ansiktet och gå o sussa! Hoppas jag får sova i natt.. ^^

Puss o Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman min hur har du det? Det är så tråkigt att inte mitt msn funkar för datorn hakar upp sig då, går ju inte äns att ladda ner nytt program. Måste ta tag i o fixa datorn.
Åh det låter så mysigt att bäbisen "buffar" i magen :). har den vuxit mycket nu? det var ett tag sen du la upp en ny bild på sötmagen, är så nyfiken så! Här är allt som vanligt, jobbar och står i. Va nere i Malmö i veckan, hälsade på syrran med familj! Saknar dig. Puss o kram Anna

2008-04-06 @ 12:24:37
URL: http://www.annizzzzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0