Jordgubbar ^^

Inget nytt. Skönt med semester. Skönt att få sova ut. Fast i förrgår och dagen före det trodde jag att det var något fel på mig. Sov till 11-12-tiden på förmiddagen. Var hur trött som helst, sur o grinig, sov igen mellan 13 och 17.. Kändes inte bra alls. Men igår fick jag lite livsgnista igen iaf. Och både idag och igår har Andreas varit snäll och följt med mig ut på promenad. Lååååångsamma sådana och promenader som i vanliga fall tar ca. 15-20 minuter, tar ca 40-60 minuter att gå. Jag kryper fram! Men gud vad skönt det är ute sen då. O vad glad man blir i kroppen!
Igår gjorde jag även som Anna, jag köpte jordgubbar på Willys! :) Jag blev så himla sugen när jag läste hennes blogg att jag var tvungen att köpa! Gjorde en fruktsallad igår och ska göra en snart också. För alla jordgubbarna är inte uppätna ännu! :) Den som spar han har! Jättefina och jättestora jordgubbar. Och jättegoda! :)

Precis satt mig ner. Det var på tiden att ta en liten paus o skriva blogg. Har målat klart säng-gaveln som vi ska ha i sovrummet.. och sen har jag även skruvat fast säng-benen på dubbelsängen. Första gången jag sovit i den på VÄLDIGT länge! Vi har nämligen fått ställa Andreas 120-säng bredvid våran 160-säng. Den var alldeles för hård.. :s Men i natt som var sov jag faktiskt i dubbelsängen. Och jag sov jättebra! Tror att det var skönt för min kropp att ligga lite hårt.

För övrigt, inget nytt.

Dags för lite Sims 2. Hittade ett prylpaket i skuffen på bilen idag när jag städade lite. ^^

Over and out!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0