Gravidsmycke och smörgåstårta ^^

Borlänge idag alltså! Jackie mötte upp mig där och Andreas körde vidare till sin systers sambo och barn. Jag inhandlade ett vitt linne från gina tricot.. ni vet ett såntdär längre. ^^ Sen blev det en jättesnygg mammatröjja från HM. En svart och vitrandig med 3/4 ärm. ^^ Och sen, ett efterlängtat gravidsmycke. Jag tycker dom är så himla mysiga! Så nu har jag en! Den ska jag sätta fast i vaggan sen när pyret är född. ^^

image71

Sen, bar det iväg hem. Plockade fram smörgåstårtan och sen kom Mikael, Patricia, Sara, Tomas o lilla söta Miranda. Fick jättefina blommor av herr o fru Bergelin och en bok - "Babybabbel" av familjen Eriksson/Faste.
Tusen tack!

Den där smörgåstårtan btw, var supergod! Fick receptet av Patricias snälla far,
så Patricia hjälpte mig igår med fyllningen. Och igår kväll körde jag på garneringen.
Första gången jag garnerar en smörgåstårta!


image72

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0