Snart är det Fredag! ^^

Work work today!
Trött o seg förövrigt. Har inte rört på fläsket heller på några dagar.. Det har varit så himla mycket att tänka på med flytten, främmande o allt. Men det är bara att ta igen det! Nästa vecka är jag på rätt spår igen! ^^
Åkte till mormor för att ta mig en kopp kaffe o landa lite. Då kom grannen hennes in o sa att jag skulle köra ner bilen till hans garage. På med dom nya bromsbeläggen. Tusen tack flera gånger om! Så nu är dom på iaf! Snart dags att boka besiktningstid. Fick en som jag avbokade eftersom jag var 100 % säker på att bilen INTE skulle gå igenom. Jag har ju enda till Februari på mig. Jag ska köpa bromsskivor till min pärla också innan jag besiktar den. Det är lika bra! Man ska ju sköta om det man har. :) Önskar jag kunde lite mer om bilar. Vad gör jag om jag får punktering mitt i natten och inte har något batteri i telefonen. Kan jag byta själv? Neej! Jaja, ett senare projekt! :)

Nu ska jag gå o stoppa in en varm macka i ugnen. Mumma!

Puss o Heej!


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0