Sjuk! :(

image5

Work today. Har varit roligt!
Dessvärre började jag känna mig sämre på eftermiddagen. Jag låg under filt i sängen o zappade på tvn hela eftermiddagen. Frös som en isbit. Skjutsade Andreas till sin mamma o själv åkte jag till mormor. Vart varm o svettades som bara den medan hela halsen rosslade. Ont ont! Feber! Har svårt att svälja också. Hur kan allt komma så snabbt? Jag är ju aldrig sjuk! Bättre att vara sjuk nu än att bli sjuk under jul-rushen! Det vore ingen höjdare!!


Jag börjar bli störd på några saker, och det är följande; 
Personer som tar för givet att jag ska finnas för dom när dom själva vill det.
Personer som enbart tänker på sig själva och inte visar den minsta uppskattning till någon annan.
Personer som enbart tycker synd om sig själva. (Det blir ju vad man gör det till...) Det finns inget dåligt som inte för något bra med sig!!

Yes, det är precis vad jag irriterar mig på nu! Och sen får väl var och en ta åt sig.. om dom ser det som ett hot!

Så, nu har jag spytt ur mig lite galla. Det får räcka för ikväll! Godnatt!




     


Kommentarer
Postat av: Anonym

du då är vi två som stör oss på dem sakerna.. precis samma här..hoppas allt är på topp annars? Läste att du va lite sjuk. krya på dig! Kram tarjaa

2007-11-14 @ 10:11:57
URL: http://tarjisen.blogg.se
Postat av: Isabelle

Tråkigt att det fanns så lite tid när jag var hemma nu i helgen. Får försöka gottgöra det när vi kommer hem runt julhelgen. Då blir jag hemma åtminstone en vecka :) Krya på dig gumman, kram

2007-11-14 @ 10:21:02
URL: http://www.triffin.blogg.se
Postat av: AnnaPanna

Jag bryr mig om dig hjärtat.. hoppas du vet de. Finns här för dig så som du finns för mig. Kramar din vän Anna

2007-11-14 @ 16:11:53
URL: http://www.Annizzzzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0