Julklappar

Igår var det ju egentligen meningen att jag och Patricia skulle åka till Borlänge o köpa lite julisar o även köpa skjorta till Andreas och något till mig som vi ska ha på oss på bröllopet på lördag. Men eftersom dom hade varnat för blixthalka och snö, så kände jag att det inte var värt att åka. Jag hade ju dessutom jobbat o var dötrött. Tänkte att idag skulle vara en bättre dag.. minst sagt! Det kom aldrig någon snö igår och det var inte så halt ute heller. Regn! Men idag när jag slog upp ögonen var det kristallvitt ute och snön öste ner. Yes. ^^ Hur skulle detta gå? Men det gick! Jag, systeryster o Patricia brummade iväg till Kupolen. Hittade en svart skjorta med nåt mönster på, fin! Själv hittade jag en lite-längre-glittrig-top med långa ärmar. Tjusigt! Dessutom köpte jag 2 av Andreas julklappar. Skönt! Hittade även till mormor o syster. Klappar till kussefinerna är redan klara... men vad ska pappa, mamma och morfar få?.. :s Funderar på nåt roligt sällskaps-spel. Dom har ju husvagnen nu som dom åker runt i (kanske inte på vintern dock..) och det kan ju vara lite mysigt att spela lite spel. Dessutom är dom ju för det mesta ensamma därute i skogen. Måste ju vara lite tråkigt emellanåt. Morfar då? Han fick strumpor förra året, kul att få det igen? Han får nästan alltid samma sak.. långkallingar, vantar, choklad.. Jag köpte Van Gils till morfar för 2 år sen, den står kvar. Det är bara jag som är där o nallar av den ibland. Jag älskar den parfymen! ^^ Ett par nya tofflor kanske? Någon som har förslag? Min morfar är jämt ute, arbetar alltid med något.. och om han är inne så löser han korsord. (han brukar också få korsordstidningar typ varje jul...)  Vissa personer är svåra att hitta på något åt. Kom med förslag någon, snälla! :) 

Andreas fyller år snart också.. funderar lite på hur jag ska dela upp allt. Kanske ska hitta på något då istället för att få nån sak? Sist skulle vi ju gå på bio men det blev aldrig av.. haha. Förrästen så fick Andreas sin första P-böter idag! HAHAHA! Första dagen efter körkortet. Jag log lagom! ^^


Nu ska jag surfa vidare!
PUSS


image10

Kommentarer
Postat av: sabina!

Godaste kill parfymen är helt klart Van Gils!, den med orange å svart förpackning! oslagbar! :)

2007-12-08 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0