Hamburgetajm

Nu har även jag skaffat en blogg. Hade nogg.se förut men eftersom alla andra numera har en blogg.se så var ju jag också tvungen att skaffa mig en! ^^ (Nya modet näst efter facebook.)
Ska strax bege mig in i köket och brassa på några hamburgare. Andreas syster är här o hälsar på oss (helt sjukt att dom faktiskt sover hos oss, o det är så himla kul) med sina 3 söta barn! Adam 5, Olivia snart 3, och lilla Tobias snart 3 månader. Dom sover nu, så vi vuxna ska unna oss lite god mat, barnledighet och prata vuxenprat. ^^ Andreas ligger i soffan o håller på att däcka av. Klockan är halv 9 på kvällen så jag är lite förvånad att han är så trött.. o andra sidan gick han upp kvart över 7. Han har uppkörning i morgon.. så han ville vara trött ikväll så att han kan gå upp tidigt i morgon utan att känna sig trött. Orolig är han dock, då vädersnubbarna sagt att det ska vara blixthalka o snö. Jag tror på han iaf! Gud vad skönt det skulle vara om han nu fick sitt körkort.. så slapp jag agera chaufför! :)

Nu blir det hamburgetajm! ^^



image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0