Besök

Klas-kusinen sov hos mig i natt då Andreas jobbade jouren på sitt jobb. Klasen har ju bara 2 minuter att gå till skolan från mig, så det var ju lite därför också. O eftersom hans syster Klara sovit hos mig redan, så måste det ju vara lite rättvist också:) Ungar..
Jag har för tillfället hostat mig igenom flera nätter och inte sovit bra alls. Jag börjar bli skapligt trött på att vara sjuk nu! Jag är dock ledig idag, i morgon och på torsdag, så jag har ju iaf lite tid att friskna till! Johanna kommer till mig idag, och faktiskt när som helst. Väntar bara på att ringklockan ska plinga. (om den nu gör det, den brukar fungara - ibland) Ska bli kul att få lite besök :)
Väntar också på att Andreas och pappa ska komma hem med kökssoffan. Kom på att det blir mycket mysigare i köket med en kökssoffa. Passar så bra in i våran gamla längenhet. ^^

Nej, jag ska väl ta o ringa Johanna o höra vart hon tog vägen. :)

Hej svejs

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0