Nyår

Nu är det bara 2 dagar kvar till nyår.. jag tycker det alltid känns så sorgligt på nyår på nåt vis. Tiden går så fort.. men det måste ju bottna i att jag inte fått ut det jag velat fått ut av året som varit.. annars vore jag väl nöjd? Fast, jag tycker tiden går så snabbt endå! I sommar har jag jobbat på samma ställe i 2 år.. känns helt sjukt. I sommar händer det något annat roligt också, om allt går vägen! ;p
Har precis kommit hem från Andreas syster. Vi har ätit lite gott och pratat lite.
I morgon har vi inte heller några planer... försöker ta igen allt tvättande. Tror jag har tvättat 8 maskiner på 2 dagar nu. (Jag har en jätteliten tvättmaskin - 4 badlakan och det är fullt).. Allt tar sin tid. Funderar på att göra om det lilla rummet vi har till en walk-in-closet... ^^ Vore ju najs. Då kan jag även använda det rummet som ett hänga-tvätt-rum och vika-tvätt-rum också! Allt i ett liksom. :) Jag tror det får bli så.. Det är jag som är basen här hemma! Iaf när det gäller vart saker ska stå.. haha.
Till nyår åker vi upp till Borlänge till Andreas andra syster (han har 5 stycken..) och firar nyår med hennes sambo och barn. Det blir lungt med andra ord. Äta lite god mat, kolla på nån bra film och sedan skåla in det nya året!

Nej, nu ska jag hänga upp det sista av dagens tvätt på tork..


Skepp o ´hoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0